Joulun pyhinä

Olipas jälleen mukava ja tunnelmallinen joulu. Hetki vielä joulu moodissa ja huomenna on paluu arkeen. Joulusta olen ottanut kaiken irti ainakin ruoka rintamalla, jouluruokia ja suklaata on tullut ahmittua siihen malliin, niinkuin en olisi ikinä ruokaa nähnytkään. Huomisesta lähtien täytyy tehdä jonkinmoinen ryhti liike ruokailujen suhteen.


Perinteisesti meillä vieraili joulupukki, joka jakoi mieluiset lahjat lapsille ja muutama lahja meille aikuisillekin. Tänä vuonna pukki vieraili meillä jo alku iltapäivästä, joka onkin parempin ajankohta kuin se illalla, lapsetkin jaksoi maltilla odottaa.


Pitkästä aikaa olen innostunut lukemaan kirjoja, onhan tämä vaihtelua sarjojen katselulle. Veljeni kirjoittaman Vierailija nimisen  kirjan olen jo melkein lukenut ja Michelle Obaman minun tarinaani olen aloitellut vasta lukemaan.


Tämä ulkoilua tarvitseva lemmikki on ollut hyvä motivaattori kinkun ja suklaan sulatus lenkeille.

Miten sinun Joulusi sujui?

Mukavaa tapaninpäivän iltaa!

Kommentit