Viikon asu

Tervehdys rakkaat blogini lukijat. Nyt on kuulkaas hyvällä mallilla, minulla alkoi tänään syysloma. Ah ihanuutta. Viime viikon tiistaina alkanut työputki on saatu kunnialla päätökseen, toki tuohon väliin mahtui myös yksi vapaa päivä, mutta lomani olen kuitenkin ansainnut. 



asut

Viikon asuna on tällä kertaa tämän hetkinen suosikki asu, jos tarvitsee pukeutua vähän paremmin. Minun tapauksessa pukeudun hieman arkiasua fiinimmästi, jos menen vaikkapa ulos syömään. Muuten aika perus asuun kivan lisän ja viimeisen silauksen tuo söpö ted bakerin laukku ja nuo mokkanahkaiset korkkarit.
korkkarit



Mukavaa viikonloppua!

Kommentit

  1. Onpa kiva asu ja tuo laukku on ihana, kengätkin näyttävät tosi kauniilta ja mukavilta! Kivaa lomaa, minulla alkaa loman loppu häämöttää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Harmi kun lomasi loppuu, onneksi tulee kuitekin uusia. Kaikista vaikeinta on ensimmäinen päivä töissä loman jälkeen.

      Poista
  2. Minulla loma vetelee viimeisiään mutta onneksi sain ensi viikon lopulle muutaman ylimääräisen vapaan. Vitsi miten söpön ihana toi laukku ❤️💼

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanni! Laukku on kuin koru. Onneksi saat viettää vähän pitempää viikonloppua.

      Poista
  3. Oih, tuollainen pieni Ted Bakerin laukku olisikin kiva piriste asuun. Täytyykin kirjoitella joulupukille :)

    Ihanaa lomaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan, ei muuta kuin pyyntöä joulupukille.
      Kiitos Tuija <3

      Poista

Lähetä kommentti