Syyskesän asu

Tervehdys!

Minulla on tämä blogin kirjoittaminen mennyt aikaisempaa hankalammaksi, koska tietokoneemme  muisti on lähes täynnä ja ennen kuin ehdimme/viitsineet tehdä asialle mitään vielä.  Minun täytyy kameralla ottamani kuvat siirtää ensin iPadille ja tehdä postaus padilla ja kuvien koot ja teksti viimeistellä vielä tietokoneella, aika hankalaa ja aikaa vievää. Tykkään kirjoitella tätä blogia, että jaksan kyllä nähdä tämän vaivan. 

Tämän viikon kuulumiset ovat aika väsyttävää kerrottavaa, olen nimittäin tehnyt pelkästään aamuvuoroa, kun minulla on normaalisti sekä aamu että iltavuoroja. Aikaiset heräämiset aamulla ja öiset heräämiset ovat saanet oloni tuntumaan kroonisesti väsyneeltä. Aamulla  herätessäni olisin jo valmis menemään uudestaan nukkumaan. Aika kuluttavaa tämmöinen, toivottavasti saan nyt viikonlopun aikana tilanteen korjattua. Olen jatkuvasti vähän kiukkuisena tuulella ja hermot menee noiden lasten jatkuvasta kinastelusta.

Tällä kertaa luvassa asu, jossa olen viihtynyt nyt loppukesästä. Musta farkut ovat tätä nykyä kovassa käytössä,  kun oikeastaan shortsisäät taitaa olla täällä pohjoisessa jo ohitse. Tykkään tosi paljon valkoisista paidoista ja varsinkin kesällä pitsit ja röyhelöt antavat kivaa vaihtelua muuten aika pelkistettyyn paitaan. Olen huomannut vaate valintoja tehdessäni, että aina tietyt asiat vetävät puoleensa, vaikka niitä löytyisi jo omasta kaapista, kuten nyt esimerkiksi valkoiset paidat, aina etsinnässä se täydellinen yksilö. Toinen on varmastikin neuletakki, joita ei koskaa ole tarpeeksi ja ei ainakaan tarpeeksi useassa värissä.




Mukavaa lauantaita ja viikonloppua! <3

Kommentit

  1. Upea olet. Itse tykkään kans vaaleista yläosista, ne vaan tekee paljon valoisamman ilmeen kuin tumma.
    Arvaa vaan mikä väsyneen rukous täällä. Kolme viikkoa kamalassa flunssassa, yöt menee yskiessä ja töissä välillä pidän maskia etten yski potilaiden päälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanni 💕 Flunssa vie kyllä voimat totaalisesti, toivotaan pikaista paranemista!

      Poista
  2. hei! eksyin ekaa kertaa blogiisi.... kerrotko mistä olet ostanut sohvan päällä olevan taulun? omenankukka?? sopisi väreiltään meillekin :)

    -tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiva, kun eksyit 😊 Taulu on ostettu Ikeasta.

      Poista
  3. Kiva ja rento asu! Ihanaa alkanutta viikkoa 💓

    VastaaPoista
  4. Ihana asukokonaisuus kauniin naisen päällä <3 Iloista loppu viikkoa <3

    VastaaPoista
  5. Ihan just jetsulleen sellainen asu, jonka laittaisin ilomielin itsenikin päälle. Kaunista viikonloppua Johanna <3

    VastaaPoista
  6. Onpa ihanat vaatteet. Tosi kiva tyyli.

    Oon uusi lukija. Löysin tänne Sutkautus-blogin kautta.
    t. Pinkki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun löysit tänne! Lämpimästi tervetuloa blogiini!

      Poista
  7. Minä myös uusi lukija.Tulin mylife-blogin kautta.Mulla on aina ongelmia mitä pukea päälle.Ostan tarkoin vaatteet pääosin ulkomailta.Ja nyt kävin House of Lola esittelyssä.Ostin sieltä kivoja paitoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämpimästi tervetuloa blogini lukijaksi!
      Jep, meillä naisilla taitaa olla ikuinen ongelma noiden vaatteiden kanssa, mitä milloinkin päälle laittaisi. :)

      Poista

Lähetä kommentti