Kesämekot

Mielestäni paras asu kesällä on mekko, helmat hulmuu kivasti kesätuulessa. Ei tarvitse miettiä sopiiko ylä ja alaosa yhteen, kun on vaan yksi kappale. Mekko antaa myös anteeksi vartalon suhteen, jos mekko ei ole ihan ihonmyötäinen. Talvella mekkoja ei juurikaan tule pidettyä, enemmän kesän juttu tämä minun mekko fanitus.

Molempien mekkojen kuosi mietitytti ensin kaupassa, mutta kun sovitin olivat kumpikin mekko tosi kivan näköisiä niin malliltaan kuin kuosiltaankin.




Tykkäätkö pukeutua mekkoon vai onko shortsit enemmän sinun juttusi?

Kommentit

  1. Voi kun olisit laittanut mekoista kuvat päällläsi 😊 Veikkaan, että tuota alempaa juuri tänään sovittelin, mutta ei se ollut ihan mun juttu, koska liikaa muotoja 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän huono tukka ja naama päivä, päätin esitellä mekot ilman mallia. ;D

      Poista
  2. Mekko ja shortsit, kunhan on kesäinen asu. Mekkoa olen nyt etsinyt tälle kesälle mutta vielä on löytymättä. Tampereelta ostin culletes housut ja ne on mulla ollut todella kovalla käytöllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Culottes housut puuttuu mun vaatekaapista kokonaan, kerran sovitin niitä, mutta en sitten raaskinut ostaa, vieläkin vähän harmittaa. Oli niin kivan näköiset päällä.

      Poista
  3. Kesällä mekot, niissä on niin mukavaa. Kauniita klassikkomekkoja sinulla <3 Ihanaa päivää Johanna <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti